Monday, 15 November 2010

Boleh la...drpd tak dak...



Assalamu'alaikum...

Hari Raya Haji..esok lusa je lagi...Apa pun persiapan belum buat..eheh..ada la buat sikit2.Oh ya..tahun ni tak balik kampung la.Macam tak best je raya kat sini..mana tawu best ke tak kalau ini lah kali pertama tak balik kampung sejak pindah klang 6 tahun yang lalu...Try dulu la..kot2 best raya kat sini.Fuhhh nasib baik raya haji je..kalau raya puasa macamana?...belum pernah la lagi...Dah 6 tahun kat klang ni,kat s/alam dulu 10 tahun..belum pernah tak balik kampung time raya puasa.Tak dapat dibayangkan.
Ini ler persiapan untuk raya haji nanti..ank2 tolong buatkan kelongsong daun palas tu..nnti senang sikit nak boh pulut..daun agak2 lembut sikit,kalau tak daun senang koyak.Semoga jadi la ketupat palas aku nanti.(kalau kat kampung,harap mil aku yang buatkan,aku tinggal makan jer..(apa punya menantu..?)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...