Thursday, 11 November 2010

fuyooo....hebat terhebat abad ini....

Assalamu'alaikum...

Apa anda makan masa jamuan akhir tahun kat sekolah dulu?..Kalau kitaorg dulu masa sek rendah makan mihun goreng je..air sirap.Apa lg yang terhebat abad tu?

Gambar kat bawah n3 ni saya snap sbb kebetulan kak lang bawak balik dia punya 'set'..Heran bin ajaib juga pasal apa bawa balik?...katanya dah kenyang sangat2..sbb dah makan nasik ayam tadi.Lagikkkkkkkkkk......dasyat giler....nasik ayam saiz orang tua,patut balik2 je tersandar anak aku..

Duit untuk jamuan ni diorg dah kutip tiap2 minggu,supaya tak la terasa sangat kalau time jamuan baru nak mintak..Kalau zaman saya dulu paling2 pun sorang 2 hinggit je..darab la ngan 35 org satu kelas,tak cukup?Cikgu kelas kitaorg yang topup kan..kuangkuangkuang...

Dalam kes anak saya ni...seminggu 50 sen..pandai2 korang darbkan 50 sen seminggu x sebulan x10 bulan=?

p/s:Makanan segera tak baik untuk kesihatan!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...