Saturday, 4 December 2010

My 1st Giveaway in 2011

Assalamu'alaikum...


(Tarikh tutup penyertaan ialah 26.2.2011)

Saya dengan ini ingin mengucapkan terima kasih pada cik momochan sebab telah mengtag saya untuk 1st giveaway cik hafidzah..so macam biasalahkan..dah kena tag,pastu kena pulak tag orang lain..so saya telah memilih dengan rawaknya 3 orang untuk di tag.sape...inilah 3 orang yang bertuah itu..kita lihat siapa yang kena....




Kepada sesiapa yang kena tag tu..cepat2 lah pegi ke blog cik hafidzah yer..kat situ boleh le korang tengok syarat2 yang termaktub untuk menyertai Giveaway ni..sekian adanya...

4 comments:

  1. jom join contest dekat bloggg...

    ReplyDelete
  2. Shaofie>>>yer ke..contest apa la yang ko buat tu,lumayan ke hadiah?..leh try..

    ReplyDelete
  3. alamak kena tag a pulok..hihi...thanks akak pia..

    ReplyDelete
  4. farah>>>alah suka suki jer..akk ms mula2 taktau apa pun pasal tag2 ni..saja je...boleh jgk tmbah2 kenalan...enjoy2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...