Wednesday, 15 June 2011

Wordless Wednesday #2-R&R ,tak mahal..tak murah..tak sedap!

Assalamu'alaikum...

Sekian,jumpa lagi...

10 comments:

  1. mcm nasi berlaukkan biji cili je kak pia..sabo jelah..

    ReplyDelete
  2. makan jela ape yg ade...ngap je.. rezeki da tuh

    ReplyDelete
  3. segala2nya TAK ye....
    lenkali TAK payah beli dah kat situ nokkkk!

    ReplyDelete
  4. ikan ape tu kak.. ikan keli ek... feveret saya tu.. hehehe .. sume feveret sy kn :)

    ReplyDelete
  5. R&R memang tak sedap kak pia..haha..

    ReplyDelete
  6. Tak terliur pun nengok...Kalau sedap, mesti terliur kan?
    cer citer kat mana dapat benda nih?
    Bukan apa, nak elakkan dari tersinggah dan terbeli

    ReplyDelete
  7. Assalam Pia..yang tak sedap tu ..yang tak best tu..

    ReplyDelete
  8. betul3! pernah terkena yg mahal. dahlah tu masin pulak~

    ReplyDelete
  9. sll gak kena..yg terbaru singgah TELUPID Sabah..kat restoran tp huhuhuhu...telan je la sbb lapoooooo

    ReplyDelete
  10. Pia, ye ke tak sedap, cik ina nengok cam kecur air liur,.lauk dalam tu peberet cik ina, terutama peria.nampak cam peria goreng ngan telur, kalau cam tu memang fail.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...