Sunday, 12 April 2015

Alhamdulillah...


Assalamu'alaikum...


Alhamdulillah...baru boleh bernafas lega selepas diserang demam....4 hari terasa lamanya,dari hari selasa sampai jumaat baru sembuh walaupon tekak masih sangat sakit.Tapi ada siapa peduli...Aku ada lah seorang aku,takde siapa-siapa bagi kamu,bagi mereka...Kalau dulu masa kecik asal sakit jer merengek...terasa sangat seronok kalau dapat merengek bukan...akan ada suara-suara yang bertanya nak apa...nak minum apa..nak makan apa...sekarang?Tapi itulah hukum alam...hukum dunia..aku hanya ingat kepadaMu YaAllah....terasa seksanya sakit yang sikit ini,bagaimana pula insan-insan kecil yang lebih besar sakitnya...lebih parah..lebih tenat melawan derita...melawan sengsara...terasa diri ini masih beruntung hanya diberi ujian kecil...Ya Allah terasa makin dekat ke sana...

7 comments:

  1. get well soon ya, minum air suam banyak2 tau

    ReplyDelete
  2. Hello Pia, hope you have recovered well. Suggest you drink lots of Chinese green tea. Good for you....Drink 3 or 5 cups, after makan or bila thirsty.
    Best regards, keep well, and simpan satu lagu dalam hati.
    Lee.

    ReplyDelete
  3. alhamdullilah yee...tenang je baca post ni.

    ReplyDelete
  4. assalam,..singgah sini..salam perkenalan...supaya tabah ya..sakit ni penghapus dosa kan..update lah selalu..jgn biar blog sunyi^^

    ReplyDelete
  5. Jom.. amalkan vitamin harian bersama ummi.:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...