Saturday, 28 November 2015

Happy Birthday!

Assalamu'alaikum.

28.11.2015..Happy Birthday utk syasya a.k.a kak lang yang ke-15.Pagi-pagi lagi mummy dah siap masuk dapur untuk masak ...menu hari ni nasi tomato,ayam masak merah ngan acar...Lama tk masak sedap-sedap untuk anak-anak.Selepas siap masak bergegas untuk ke jemputan kawin adik sahabat lama...Selamat pengantin baru...Tenang jer tengok majlis tersebut,sederhana sangat-sangat majlis nya..Tak macam majlis yang kebanyakan kami pergi sebelum ni..gah segahnya...Memang terbaik lah majlis yang sederhana...takde karoke..takde tepung tawar merenjis bagai...Alhamdulillah....

On the way balik rumah,kami singgah kedai kek......Memang tk rancang pun nak beli kek...sebab kononnya nak buat sendiri..tapi memandangkan terlupa..(hihi alasan jer ni malas sebenarnya..)so kena lah beli sebiji kan at least kecik pun jadilah sebagai syarat...Kalau dulu saya suka buat pulut kuning pada harijadi anak-anak.....tp semenjak asyik sakit kepala sebab banyak sangat angin..jadi malas nak buat pulut dengan alasan kalau buat mesti nak makan banyak kan...pastu sakit kepala berguling-guling..

Harijadi Sabrina a.k.a kak cik pulak minggu depan jer (6.12.2015)Jadi alang-alang selang seminggu jer dengan kak lang...kita buat sekali jelah...hihi so atas kek ada 2 nama pulak...Maaflah anak-anak,mummy terpaksa berjimat...bersyukurlah dengan apa yang ada....Alhamdulillah dengan rezeki kita yang Allah bagi.....Jangan terlalu meminta lebih.



Terima kasih untuk my adik yang sudi datang dari KL..Terubat rindu nak jumpa si kembar diorang.Dah besar..dah 7 bulan ..baru dapat jumpa...Kiut sangat ammar dan amsyar...

salam sayang..jumpa lagi.

6 comments:

  1. Happy befday kak lang & kak cik.. semoga panjang umur & dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir kaklong. Ooo yg sulung dh 15 thn ye kak pia. Yg nmbr dua baya ank saya ye 12 thn? Ke ada sorang lg bwh kaklong?

    ReplyDelete
    Replies
    1. "salam LM..eh salah tgk ni..ank akk yg sulung tu kakak...dah 19 thn..ni kak lang dan kak cik no 3 dan no 4..hihi"

      Delete
  3. Selamat harijadi Kak Lang.... Salam ukhuwah dari Bunda...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...