Thursday, 26 November 2015

Setelah Sekian Lama...

Assalamu'alaikum...

Alhamdulillah di beri kesempatan ini oleh Allah..untuk terus menghirup udaraNya..Makin teruk penyakit malas meng up date blog ni nampaknya..hihi tapi ok lah masih terus menyapa kawan-kawan seangkatan di dunia muka buku.tanpa kawan-kawan maya hidup terasa sepi.A'ah kan..dunia dengan keluarga lain..dan kawan-kawan  pun lain...memang saling perlu untuk terus mewarnai kehidupan.Blog ini wajip diteruskan..alang-alang ko nak sibuk ada blog sangat kan..hahaha.Masa terasa kian cepat berlalu...sedar tak sedar jer dah setahun..pejam celik pejam celik dah pon setahun...Umur makin tahun makin meningkat,terasa macam nak terus tinggalkan dunia maya ni sebab terasa macam satu dosa pulak...kata pak ustaz,jangan semuanya dicerita..simpan sikit sebagai rahsia..itulah rasa macam tak nak buat apa-apa....nak duduk diam-dalam rumah saja dan tak jumpa siapa-siapa.Hurmmm....tak sanggup...sungguh memang tak daya nak buat.Jadi hidup mesti diteruskan macam biasa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...