Wednesday, 11 August 2010

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan buat semua..Semoga Ramadhan tahun ni lebih baik dari Ramadhan thn2 lepas..Amin!
kejap nya masa berlalu,terlalu pantas..
Sabtu lepas..7.8.05 birthday adik..dah selamat.Alhamdulillah..
Adik seronok sangat,cuma aku je yang tak seronok..mana tidaknya,kesian adik..siap bergaya posing ngan kawan2 nak potong kek tapi kamera tak de.Kakak sekolah ganti..bawak kamera nak snap gambar sekolah utk buat kerja kursus(?)..Balik2 tu abah depa lak bawak pi tempat kerja(kerja..Sabtu pertama?)Nak amik gambar jalan katanya...Apa nak buat suruh kakak snap je gambar adik dgn h/fon cap ayam nya.Dapat le sekeping..sbb h/fon kakak bateri lak kong..Abah balik petang tu..majlis pun dah nak selesai..amik gak la gambar2 adik ngan hadiah2 nya...dan gambar2 kakak ngan kaklang yang tak abih2 ngan penyakit' posing' depa tu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...