Monday, August 16, 2010

terima kasih,sayang..

Salam ramadhan yang ke..bape ye,dah enam hari .Hari ni mmg memenatkan.penat?tapi hari ni tak jualan,tolong tie sikit2 ada la..menu petang ni lepat pisang,dan lagi aku sempat buat dadih pelbagai perisa lagi.laa lupa lak nak snap pic lepat dan dadih2 ku.Kalau sebelum ni susah sikit nak snap2 gambar sbb tak de kamera..selain kamera h/fon cap ayam kakak atau kamera digital abah punya...boss, la ni..jeng..jeng..dah ada kamera baru.Baru je beli..bukan aku,my hubby yang belikan.

Mana tak nya start aku mengamuk(sikit2 je)time bufday adik ari tu..terus dia belikan.Thank you my dear hubby..Boleh la pas ni aku snap pic2 yang menarik utk letak kat blog atau fb aku.Aku cakap kat my hubby beli kamera digital yang murah2 dah la..kira ok la tu..janji leh amik gambar..tapi dia belikan yang mahal,tak la mahal sesangat reganya..tapi ada brand, leh le tahan lama sikit,macam kata bidalan tu..alah membeli menang memakai..Lagi pun anak2 zaman sekarang ni mmg perlukan semua tu..nak wat projek skolah,dan mcm2 lagi..macam perlunya komputer..haa bukan kehendak lagi tpi..dah jadi satu keperluan!yeah..lepas ni aku akan bergaya sakan dengan my sweet camera,anak2 la jadi mangsa..dak pun menu2 masakan aku setiap ari,atau apa2 je lah..aku? nak bergambar?Sory la..dulu boleh le..la ni msslh sikit sbb dah tak muat skrin kamera,faham2 je lah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...