Tuesday, 7 September 2010

mood raya..

Salam..alamak,dah lama tak tulis di blog ni..mula2 tu semangat kemain,pastu..hampeh..
bulan puasa ni sibuk betul,maklum la,banyak kerja nak kena buat..ari2 xtvtku buat kuih muih untuk jual..
pastu mana sempat nak beblog..dari pagi sampai petang mcm2 nak buat.
sedar2 tak sedar lagi brapa hari lagi dah nak raya.Malam ni...kejap je lagi.. kitaorang akan bertolak balik kampung dah..
aku nak balik esok je..sbb trauma balik mlm2 ni..(sejak aksiden dulu tu)Tapi my hubby tu nak jugak balik mlm2 ni,sejuk sikit katanya..
Apapun selamat hari raya,maaf zahir dan batin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...