Tuesday, 21 September 2010

semoga berjaya,abang..


Salam aidilfitri..saban malam masih jenjalan beraya sekitar taman perumahan fasa 4 ni..menu tiap2 mlm berubah-ubah ikut mood.Semalam puasa,ari ni pun sama gak..jadi terlanjur wat bebuka,wat le sekali apa2 kot2 ada org dtg beraya.Menu kelmarin nasi impit ngan rndang nogori,smlm lak bihun goreng,ari ni nasi impit kuah kacang lak kot,esok mungkin laksa penang..Tiap2 malam insyaallah ada aje jiran2/kwn2 yang datang beraya kat umah aku.Kalau lah tak de org datang mesti ada sommting ..yelah dok di perantauan ni kena la pandai2,berbaik-baik dgn jiran2 tetangga.Baru lah org suka nak kwn ngan kita.
Kuih raya?Ada a sikit2.Jarang org datang beraya,nak jamah biskut2 tu,melain kan ank2 ku yang seramai 5 org tu yang dok perabih.
Oh ya lupa pulak hari ni siAbang peksa,UPSR..harap dia boleh berjaya dapat 5A macam siKakak dulu ..Tak pun aku terima je apa pun resultnya..Aku harap juga semua kwn2 yang ada ank2 amik peksa,diorg akan lulus dgn cemerlang.Tie ank dia yang second amik upsr gak..ank buah aku kat kg tu pun sama.Ahh semua lah..harap korang berjaya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...