Saturday, October 30, 2010

jom masak...

Assalamu'alaikum.....

Rasa macam nak citer pasal masak-memasak pulak hari ni..
Bukan apa, kat Face Book Kongsi Resepi(KR)..la ni tangah top pasal baking membaking ni.Mula2 tu kek coklat moist,yang macam kat sebelah kiri ni,hat ni memang betul aku yang masak dan aku yang snap gambar ngan kamera aku sendiri tau..Sekarang ni pulak tengah top pasal kek karamel.Hat ni aku lum try sebab bila nak try aje,asyik2 itu takde,ini takde..bahan2 nya lum cukup..Biasa la kalau nak pegi kedai ke ekonsave
ke..atau mana2 kena tunggu cik hubby..tunggu time dia cuti ler..Setakat kedai runcit kat tepi umah aku mana la ada jual krim of tar2 ke atau benda2 pelik2 hat boh dalam adunan kek ni sebagai..Selain tu ada satu kuih ni yang memang menarik..iaitu apam polka dot,atau anak2 aku kata apam dot-dot..pun blum try.Oh ya lupa nak habaq resepi kek coklat moist tu mmg dari KR, ownernya pulak ialah Munira Baharum.Oiiii bahaya wooo kalau kita suka2 nak ngaku resepi orang sebagai kita yang punya..Aku takut bab2 copy paste ni..memang bahaya!So terima kasih pada yang empunya resepi, semoga rezeki makin bertambah..Kek ni sama macam yang aku selalu buat tu,tapi tekstur hat ni lebih lembab..kepada yang belum try,elok la try..dan resepinya ada kat fb Kongsi Resepi, (malas nak taip..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...