Tuesday, October 26, 2010

walk..walk..walk..

Salam..
Tengok la tajuk entry kat atas nun..kalau la aku betul2 jalan2...sebulan je...agaknya mau turun sekilo dua lemak aku ni.Tapi tu la masalah nya sekarang,asyik dok depan pc,pas tu..walk...walk....walk....

Alaahh..macam aku cakap tu..blog walking lah.Lepas aku jalan2 pi melawat blog2 yang mana aku sempat la kan..terjumpa banyak gak blog yang best.Salah satu blog yang aku jengah tu ialah milik Hanis Zalikha..Mak aii dia ni punya followers je dekat 12 ribu....Banyaknye...Kalau sbelum ni aku jumpa yang 5 ribu pengikut je yang paling banyak..Dasyat dia ni kan..Aku macam nak letak je gambar dia kat blog aku ni sekeping,tapi takut lak..tak minta izin kang kena saman ke apa..

Dah terlanjur jalan2 tu,singgah kat blog lagi sorang ni..Fatin Liyana..student lagi ni..sama cam Hanis gak..Best remaja2 sekarang kan.Diorang boleh menggunakan kemudahan intenet ni wat macam2..Kalau yang pandai menggunakannya ke arah kebaikan la..Aku suka gak baca tulisan2 golongan tenage ni,idea2 diorang mmg best..

Ye lah aku pun ada anak remaja juga,aku harap anak2 aku akan mengikut jejak mereka yang berjaya ni suatu hari nanti.Blog walking sikit2 boleh le..sebab suri rumah beranak lima cam aku nih..sibuk betul dengan xtvt seharian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...