Thursday, 18 November 2010

ALHAMDULILLAH...


Assalamu'alaikum...

Tak ada apa yang sangat indah dalam hidup ini selain dari apa yang kita impikan menjadi kenyataan..

Anak2 sihat dan gembira...
Anak2 berjaya dalam pelajaran...
Anak2 tidak pernah melawan dan biadap
ALHAMDULILLAH...
Semoga sampai bila2...

Dan ada satu lagi berita gembira buat saya ....Pasal entri yang lepas pasal pra sekolah tu.....Adik diterima masuk.Alhamdulillah.Sebagai ibu yang tidak bekerja,tentulah saya sangat gembira.Yalah tahun depan kelima-lima anak saya masuk sekolah..Kalau tak masuk Pra...mana lagi,Abim le..daftar je 300 ratus lebih,sebulan yurannya RM60..

Bayangkanlah...Kakak dan abang kat sekolah menengah,kak lang dan kak cik kat sekolah rendah..Sekolah Agama Integrasi lagi dua orang nih..Bukan tak mampu...tapi....susah sikit la..Masa nak minta borang Pra hari tu pun saya rasa sangat was2,takut2 tak dapat.Tapi ramai kwn desak suruh ambik..ikut je lah.Memang betul kata diorang tu,kalau dah ank2 ramai.....kemungkinan dapat.Rezeki anak2!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...