Saturday, November 20, 2010

ANNIVERSARY..



Assalamu'alaikum...
Ish..ish... macamana boleh lupa pulak ni...apapun nasib baik cik hubby ingatkan..Takde hadiah yang spesial pun,ucapan yang biasa2 jer..Alhamdulillah..takpa..janji bahagia.Siapa yang tak nak hadiah..tipulah kalau ada orang kata tak suka hadiah.Saya suka...bak sini....Tapi kalau ada orang nak bagi,kalau orang tak nak bagi,tak kan nak mintak pulak..


Kalau baru2 kawin tu..tak bagi hadiah something wrong ler kan,ini dah lima belaih taon chek oiii..paham2 je lah...Nak2 pulak dapat somi yang jenis tak romantik langsung...tak reti dia nak bagi2 bunga bagai....Bukan salah dia pun..Apa yang anak2 kita tengok hari ni diorang akan ikut.Itu lah yang terjadi pada somi2 kita cik kak...Depa tak pernah tengok mak bapak depa romantika d'amor masa depa kecik2 dulu..

Ada bapak2 dulu bagi bunga kat bini depa time b'day atau anniversary?Ada bapak2 kita dulu bawak mak2 kita pi candle light dinner?..Mak bapak korang tak tau la..yang pasti mak bapak mertua saya tak wat camtu..(tau lah..) dan dah tentu nya mak bapak saya pun tak dak wat camtu..hari2,pagi petang pi bendang je..tak penah pun kami adik beradik makan kek bila b'day mak..ohh sungguh sedih..

Maka dengan ini kalau kita nak anak2 kita jadi suami yang romantik pada isteri depa bila depa dah kawin nanti..hah..jangan lupa sambut hari2 penting tu.Anniversary,b'day setiap ahli keluarga..apa2 lah hari yang istimewa tuh..alah..sambut ala kadar je dah lah..


Apa pun pagi2 hari ulang tahun perkahwinan kami ni cik hubby saya tu dah ada tugas nak selesaikan.Ada kawan panggil tolong potong2 daging,ada lagi misi penyembelihan hari ni..3 ekor lagi..mak aii apa lagi la yang dia bawak balik nanti..otak ka..lidah lagi ka..hat dalam freezer tu pun masih ada yang raya ri tu punya..belum pun abiss..apapun HAPPY ANNIVERSARY....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...