Sunday, 28 November 2010

happy birthday


Assalamu'alaikum...

Salam sume..semalam(SABTU-27.11.10)hari yg memenatkan.Buat majlis kat umah sempena h/jadi kak lang (28.11.00).Kak cik tumpang sekaki (6.12.03) .Abang pun tumpang sekaki sempena dpt 4A1B ari tu..(UPSR)..Sekali gus..3 dalam1 ..

Majlis kul 2-6 ptg konon..Yang tukang masak akk ni...lah sorang sbb tu ngam2 kul 2,terpacak dah tetamu kat depan umah tu.Akibatnya tak sempat la nak snap sana snap sini,sibuk melayan tetamu.Kak lang pulak merajuk,nangis sbb kek dia dh kena potong..Alah..bkn kek aising yg berkrim2 tu...kek coklat moist terrrbaik dr dapur,buat sendiri je..Pas tu try buat KEK ALUNAN KASIH..Nasib baik jadi..oh ya resepi kat FB-KONGSI RESEPI yer..Menu2 lain ialah nasi impit-kuah kacang,mi rebus,agar2 sirap,agar2 santan..air sirap.

KEK ALUNAN KASIH

mi rebus a.k.a mi kuah saya ni sangat spesial sbb resepi mak saya yer..meh tengok..tengok je lah..

MI KUAH

Pic kek coklat tak sempat nak snap..ok itu je lah buat masa ni..

2 comments:

  1. woahh.. cantek la kek alunan kasih tu...
    mesti sedap kan.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Solihin>>sedap sangat(sbnrnya rasa cm kek butter yg biasa tu),tp beza yg ni dr segi corak dia yg berbelang2.resepi kt Fb je..tgk,sapa kata Fb xbaik kan..semuanya terpulang...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...