Saturday, 6 November 2010

pi Shah Alam..raya Deepavali rumah kawan hubby..


Happy Deepavali..
Semangat satu Malaysia nih..
Pagi2 (tak la pagi2 sangat) dah bangun..Tapi cik hubby pi meeting sek agama,balik lmbt sgt,tgh hari baru pi Shah Alam..umah kawan India cik hubby.Janji nak pi raya umah dia..
Anak2, 3 orang je ikut,kakak dan abang cam biasa lebih suka dok umah dari ikut kami,boring kot..alah..lagipun diorang kan dah besar...
Dan macam biasa juga kalau pi S/Alam je mesti kena pi Kompleks PKNS tu..dan Plaza Alam Central tu..Pastu gedebak- gedebuk..anak2 nak macam2 benda..aku beli buku citer je kat depa,no mainan2..Masa kat Kompleks tu tinggal aku ngan ank2 je sbb cik hubby pi solat.Adik mula buat perangai,ngantuk kata dia..Selesai solat cik hubby call..jumpa kat Alam Central,kat mamak..Selesai kat mamak tu..ronda2..aku kalau kat sini mesti pi Nagoya,alah tgk2 je tak beli pun...............................
Habis ronda2 kat situ otw balik singgah kat Taman Tasik S/Alam pulak,ank2 nak main playground.Ok lah tu..bukan selalu pun..Aku bagi masa setengah jam aje utk depa main..sebab nak singgah Klang pulak nih..nak beli bunga teloq utk abang,sek agama depa ada buat majlis khatam Quran utk murid2 drjh 6 pada minggu depan.Setiap murid kena sumbang sepuluh btg je tiap sorang,siap ngan telur rebus le..Seb baik 10..Ni antara gelagat depa yang aku sempat snap kan..ni dah abis main dah ni..msing2 dah letih tu..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...