Monday, November 29, 2010

kena tag




Assalamu'alaikum..

Sebelum ni..bila dok blogwalking,selalu jumpa benda ni..tag-mengetag..Sekarang saya pulak kena..BloggeR SYARIFAH NOR yang meng-tag saya..jadi dgn besar hati nya saya sambut gak la,w/pun sebenarnya tak berapa nk paham pasal ni..

Owh..kena citer sikit pasal blog dia yer..Blog kak pah best,santai jer..bahasa dia pun bersahaja..Saya suka blog2 yg ala-ala diari ni..bkn tak suka blog2 kategori lain2 yer,sume pun suka.ahh..lagi apa yer,alah..kalau korang nak tau lebih tekan je trus ke blog che pah.Selamat berkenalan ngan dia..(kak pah..puji lebih2 pun dapat apa erk..akk nak belanja saya char koitiaw yer..ee xsabar nya rasa..)

Jadi che pah ni kira ...mcm upline saya lah yer..Kalau dlm MLM bisness,cam tu la lebih kurang...sebab apa saya cakap camtu?Tengok nih..dia dah tag saya ,pastu suruh citer pasal blog dia..(kira t-up lah ni..)Last2 saya dah kena tag blogger2 lain pulak dah..Aii,ni kan macam kena cari down line kan ka....
Sory lah korang sume yer,saya ni dah terbawak2 agaknya.Apa pun kat bwh ni saya senaraikan blog2 kwn2 lain yang saya tag...tu:


Saya rasa sampai situ je kot..sebenarnya kita kena citer sikit sebanyak gak pasal blog2 ni..tapi bagi saya kalau dah kena tag tu,sure blog2 tu best.Kalau tak best tu..apa nak buat.Bab nak menilai best ke tak..bagus ke tak..berilmu ke,picisan ker..itu kena nilai sendiri.Sbb ini adalah subjektif.Kalau saya cakap blog ni best,bagi setengah org tak best.Dan kalau saya cakap tak best,mungkin bagi korang best sgt2..Habis macamana?Nilai lah sendiri nooo.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...