Monday, 29 November 2010

Salam kenal...


Assalamu'alaikum...


Jom berkenalan dan sambil2 tu boleh tengok serba sedikit tentang diri saya:

1-lahir bulan 3 tahun 73
2-lahir di seberang perai utara,pulau pinang
3-kawin umur 22 tahun
4-beranak anak sulung umur 23 tahun
5-tak pernah bercinta(bercinta selepas kawin)
6-suka tengok program realiti,dan oprah winfrey
7-suka masak-memasak,
8-ada 5 orang ank yang cute dan encem
9-tak suka bahasa SMS..tapi dah terikut-ikut dah nmpaknya
10-paling tak suka siang ikan..selalu hubby yg takeover
11-suka makan bila stress
12-obersiti bukan overdos
13-suka berleter,pot..pet..pot..pet
14-benci pd org yg hipokrit(ngaku kita kwn baik dia..tp belakang mulut cam longkang/tandas awam)
15-suka window shoping(shoping....lagi suka..)
16-suka makan jambu batu cicah asam boi
17-suka tanam pokok bunga tapi malas nak baja-membaja
18-dok kat shah alam 10 tahun sebelum pindah pot klang 6thn yg lalu
19-antar ank ke skolah naik moto suzuki merah kesayangan hubbyku yg dibeli 20 thn lalu
20-kalau hubby bwk moto pi keja,antar ank jln kaki..kdg2 belasah bwk keta gak..sekali-sekala..
21-sangat pentingkn pelajaran ank2(sangat cengeee)
22-tak suka bersolek
23-benci pada org yang belagak,tunjuk pandai,perasan lawa..
24-suka pada hiasan rumah,tapi tak pandai menghias rumah..
25-minat nyanyian Aizat dan lakonan Zamarul Hisham & Zul Huzaimi..sekian..

Insyaallah,kalau sudi boleh ler kita kenal2.
Jom BW....


4 comments:

  1. cek..tang obesiti tu jer yg sama..heee..dah pegi kat blog depa2 tu kaaa bgtau yg depa di tag??? baguih..baguih..bila kita tag2 ni..kita mcm promosi blog kita laaa...satu lagi bila kita masuk contest..

    ReplyDelete
  2. tq kak pah sbb dok ajaq sy pasal blog ni..tujuan mula2 tu suka2 je..pastu tgk2 rupanya mcm2 yg sy taktau..kdg2 tu kelakar..mcm nk boh shoutbox tu dulu,tekial2 sampai subuh..mklumla..ilmu IT ni zero..

    ReplyDelete
  3. jom g tmn window shopping :D

    ReplyDelete
  4. meo>>nk tmn window shoping..jom2....selagi tak lenguh kepala lutut jangan balik..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...