Monday, 8 November 2010

tahniah anak mami...


Assalamu'alaikum...
"Mami.......tepon,cikgu kak cik.."
Hai... hari ni kak cik ponteng sekolah kan..awat pulak cikgu dia nak tepon?
Suspen giler..ya lah,kalau anak kita kat sekolah ada alasan la juga kalau cikgu dia tepon.Tapi kalau dalam situasi tersebut..aku rasa of course bertambah panik..awat dak...dok pikir apa hal dgn anak kita kan..jatuh ka,pengsan ka..macam2 dalam kepala.Hari ni kak cik ponteng sebab..takde sebab pun ,saja malas..lagipun buku2 teks dah hantar..kalau belum hantar, wajib aku paksa dia pi sekolah..no ponteng2..
Owh..belum cakap lagi pasal apa cikgu kelas kak cik tepon kan...tak de apa lah..cuma nak informkan yang dia dapat nombor dua dalam kelas,so..esok kena pi sekolah sessi pagi untuk buat raptai penyampaian hadiah.Lega aku dengaq..TAHNIAh buat kak cik.
Kak cik ni anak ke4 kami,lahir pada 6.12.2003..Nama penuh dia NUR SABRINA AQILAH.Dalam keluarga kami,dia kami sapa kak cik je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...