Monday, 27 December 2010

Jom Balik Kampung...


Assalamu'alaikum...

18.12.10 bertolak balik kampung..esoknya(19.12.10) ada majlis akad nikah anak buah.25.12.10 pulak majlis kenduri,26.12.10 majlis kenduri sebelah pengantin lelaki pulak kat parit Buntar.Lamanya kat kampung!Rindu betul ngan blog ni..ngan kawan2 blogger apatah lagi.So...layan je lah gambar2 sepanjang majlis berlangsung..


kat atas tu gambar2 hari akad nikah rumah pengantin perempuan(19.12.10)


Ni pulak gambar2 suasana pada majlis hari kenduri rumah pengantin perempuan.(25.12.10)


Ini pulak gambar2 sekitar hari kenduri kat rumah pengantin lelaki(26.12.10)


Akhir kata...marilah kita doakan yang terbaik buat pasangan pengantin baru ini.Semoga dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat.AMIN!



p/s:Saya nak ambil kesempatan ini nak ucapkan terima kasih pada kawan2 yang sudi jenguk blog saya w/pun dekat seminggu lebih saya offline sebab sibuk kat kampung.Kepada yang follow..jutaan terima kasih diucapkan,insyaAllah sy cuba follow korang balik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...