Wednesday, 1 December 2010

Oh!anak-anak mami....


Assalamu'alaikum..

entri malam ni adalah kesinambungan entri semalam.Alah...yang pasal xtvt anak2 tu...Jom layan..


Hah..itu baru lah..dah puas main kejar2,aku tembak hang..hang tembak aku(pistol air tu beli kat kedai 2 ringgit jer..) ,dah basah lokoih,masuk kolam pulak.Tapi tengok la kolam tu,sekangkang beruk jer..Anak2 dah besar..Dulu masa beli masing2 kecik lagi.Apa nak buat.,itu jer yg mampu.Anak2 selalu gak ajak pindah"mami jom la pindah umah banglo yang ada kolam mandi tu.."ish2..nama pun budak kan..depa ingat boleh pindah sesuka hati kemana2 umah yang kita suka...ada ka mcm tu pulak..
P/S:PERMAINAN BUDAK2 ZAMAN DULU LEBIH MENARIK...
(tak yah nak beli2 pistol ke,senapang ke...semuanya buat sendiri,sbb tu budak2 dulu lebih KREATIF)
Insyaallah suatu hari nak buat entri pasal permainan budak2 dulu..Zaman saya kecik2 dulu!Jom imbau kenangan lama..

Tapi dalam banyak2 xtvt depa..saya lebih suka yang ni....
Ni kak lang dan kak cik

Surau kat taman kami dok tu ada mnganjurkan kelas FARDHU AIN sempena musim cuti.Abang depa pun saya antar gak...Adik je saya tak antar sebab masih kecil.Kata bidalanMELENTUR BULUH BIARLAH DARI REBUNG.

Kak lang dan kak cik ngan kawan2 depa.

Sejuk perut tengok budak2 ni kan..Tapi rasa tak puas hati sikit lah...kan apa KENAPA KALAU ADA KELAS2 CAMNI..SAMBUTAN SANGAT TAK MENGGALAKKAN?Memang kena sedikit bayaran..tapi biasa lah kan..Apa pun ALHAMDULILLAH..syukur pada ALLAH kerana membukakan pintu hati saya dan kawan2 untuk menghantar anak2 kami ke sini.Pekongsian ini bukan untuk menunjuk2..tapi sekadar untuk berkongsi dengan kawan2 di luar sana...tentang BETAPA PENTING NYA MENERAP KAN NILAI2 AGAMA KEPADA ANAK2 KITA...TAK KIRA LAH BETAPA MAJU NYA DUNIA INI.



2 comments:

  1. Wah......
    comel lah tgk mereka memakai telekung..
    heheheheh....

    ReplyDelete
  2. Cikgu Fikri>>>A'ah mmg comel sgt2...doa akk semoga depa akn jadi ank2 yg soleh dn solehah..AMIN!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...