Wednesday, 5 January 2011

Colorclickz 1st Giveaway 2011

Assalamu'alaikum...

Tarikh tutup:4.2.2011


Nampak tak gambar kat atas tu...apa la punya soalan,tak kan tak nampak pulak...soalan bodoh ke apa..Ni hah nak bagitau bahawa saya telah ditag oleh...IZZATUL IMAN.So dah sebab entri sebelum ni ialah contest PIZZA yang dibuat oleh NANA..apalah salah kiranya saya terus terima jer tag dari Izzatul Iman, dan sama2 memeriahkan giveaway ni kan...Untuk joint atau keterangan lanjut,sila klik pada gambar yer..

Macam biasa setiap giveaway mesti ada syarat2,yang pertama kena joint blog pihak penganjur..saya joint blog IZZATUL IMAN juga sebab dia yang tag saya...Kalau tidak tak adil ler...Syarat seterusnya ialah kena tag 3 orang lain...Ni yang problem..sebab takut orang yang di tag tak sudi terima pulak.Tapi jangan risau sebab ini bukan paksaan yer,suka hati korang la samada nak joint ke tidak...Syarat2 yang lain tu, macam biasa lah.....
Jadi dengan ini saya ini tag blogger2 ini:




4 comments:

  1. jemput masuk contest i ek? gambar travel :D

    http://biqque.blogspot.com/2010/12/i-love-click-my-best-travel-picture.html

    ReplyDelete
  2. Biqque:Insyaallah..nanti saya joint ye..

    ReplyDelete
  3. wah..
    aktif akak ye..
    suka join2 ni..
    hehe!
    gud luck..

    ReplyDelete
  4. toyolkiut:Jom la joint sekali.Akak ni suka2 je,bagi support kat kawan2...kalau kita anjur kotest nanti harap diorang pun sudi joint juga.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...