Saturday, 5 March 2011

Alhamdulillah...!



Assalamu'alaikum...

Senyum,tak perlu kata apa-apa...
Hari ni tak nak cakap banyak, sebab hari ni hari istimewa saya...
Tiada yang lebih bahagia selain dari dapat hidup sampai hari ni..
dapat bersama keluarga dan kawan-kawan.
Bersyukur sangat-sangat.
Nampak tak kek kat atas nun...empat tingkat lagi,lilin pun belambak...aishh...
kek tu saya ambik di blog kpah k-poh,kesian kak pah,pepagi lagi dah bangun buatkan saya kek...jadi saya dengan hati terbuka menerimanya...terima kasih kak!
Terima kasih tak terhingga kepada kawan2 atas ingatan kalian,semoga persahabatan berkekalan.

12 comments:

  1. selamat hari jadi kak pia sara..moga sihat dan ceria selalu ye..

    ReplyDelete
  2. selamat hari berbahagia kak pia..moga senyum sentiasa!

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun kelahiran kak pia!
    :)

    ReplyDelete
  4. hepy besday to you..hepy besday to you..hepy besday to kak piaaaaaaa.......hepy besday to youuuuuuuu...... :)

    ReplyDelete
  5. dah lma tak bkk blog,rini g kbetulan lak besday akak...selamat meniti hr tua!hehe!

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir...

    semoga bahagia disisi keluarga dan diberkati allah didunia dan akhirat...

    ReplyDelete
  7. Selamat hari lahir Kak Pia. Smg terus diberkati Allah di dlm kehidupan seharian bersama keluarga tercinta. Smg panjang umur, murah rezeki dan sihat selalu.

    ReplyDelete
  8. selamat ulang tahun kelahiran kak pia~!!

    may Allah bless us..!! ^__^

    ReplyDelete
  9. Selamat Ulang Tahun - Semoga Sehat selalu ... :)

    ReplyDelete
  10. "kepada semua kwn2 dan adik2 yg sudi singgah di blog Rojakpasembor hari ni dan mengucapkan hepi b'day utk saya..terima kasih jer mammpu saya ucapkan untuk kalian yg tersayang.."

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...