Wednesday, 9 March 2011

Dugaan pasti menimpa...

Assalamu'alaikum...


Apa khabar semua?Harap-harap tu semuanya sihat-sihat dan ceria-ceria selalu..
Hari ni tak berapa sihat ni,kalau orang bekerja sepatutnya dah dapat MC dah...
Tapi sebab dah jadi kebiasaan..maka nak juga jenguk blog kesayangan dan bw ke blog kawan2..
w/pun tak banyak..dapat tegur 2-3 orang kawan kira dah puas hati sangat dah..
Kenapa?Alahhh..dugaan kecik ciput jer ni,sakit mata!
Asalnya minggu lepas kena KETUMBIT...
Tiba-tiba jer start semalam mata ni rasa pedih dan gatal-gatal pulak dah,
bangun pagi ni dah 'bartaik' pulak ke-2 belah mata ni..
Alhamdulillah , dugaan kecik jer kan.
Nampaknya aktiviti bersengkang mata depan PC ni kena cuti kejap..
takut memudaratkan pulak..
Jumpa lagi..


13 comments:

  1. alahai, xpe xpe.. cepat pegi jumpa doktor tau!!!

    ReplyDelete
  2. k.pai tugas surirumah manalah ada MCnya, aina yang berkerja ni pun kalau MC masih menjalankan tugas sebagai surirumah...ermmmm...

    apapun semoga cepat sembuh, orang tua dulu2 kalau sakit mata hanya titiskan air pucuk bemban je tapi sekarang mana nak cari. pkok bemban pun ada yang tak kenal...

    ReplyDelete
  3. saya sakit perut hri ni kak..gastrik

    ReplyDelete
  4. sambil2 tu boleh ler draf apa2 yg patut...cari idea...kan...ada hikmahnya tu..

    ReplyDelete
  5. Pia..ni ada orang nak kenal dgn pia...kawan blogger lah...jom terjah blog dia..ok..http://kizmyself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. sakit mata eh????
    dah gi klinik ke???

    take care ye my fren
    wish you speedy recovery!

    ReplyDelete
  7. Alahai kesiannya....Semoga cepat sembuh. Bila diberi ujian tetapi redha insya-allah sakit itu dlm redhaNya....

    ReplyDelete
  8. KEPADA SEMUA KAWAN BLOGGER YG SUDI TINGGALKAN KOMEN!:

    "terima ksih sebab sudi singgah di blog Rojakpasembor..
    terima kasih sangat2..Minta maaf sebab saya tak boleh nak balas komen sorang2 macam saya selalu buat tu..sebab mata ni belum sembuh betul2 lagi..harap kawan2 sudi menjenguk blog ni lain kali dan bila-bila senang dan ada kelapangan waktu..Terima kasih.."

    ReplyDelete
  9. cepat sembuh ye...pia...
    nnt boleh BW...kannn

    ReplyDelete
  10. dok tengah pikir ni... apa kaitan ketumbit ngan mengendap orang ekk.. sori2 lari tajuk.. semoga sembuh.. ngeeee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...