Sunday, 6 March 2011

Jom gelak guling-guling..

pic:google


Assalamu'alaikum...


pia-rojakpasembor betul tu..ada blog yg background itan..akk tk selesa..msslh mt..maklumla dh tua..




Korang perasan tak apa yang tak kena kat dialog kat ats tu..?

Ini antara komen saya kat satu blog,

tapi tersilap taip..Nak taip 'hitam' / 'itam' dah jadi 'itan'...

taip balik semula 'hitam'...alih-alih jadi...tengok la sendiri...adoiii...sakit perut...


11 comments:

  1. hahahaha..saya pernah kena jugak mcm tu kak..pernah beberapa kali ayat saya jadi tunggang terbalik kat shoutbox krolezone.com masa tu cursor saya rosak..

    ReplyDelete
  2. http://juicyjunkieswardrobe.blogspot.com/

    check out this blogshop and follow us, happy shopping! :D

    ReplyDelete
  3. hehe sendiri gelakkan sendiri yer kak!

    ReplyDelete
  4. mrs.sabri:

    "itu lah salah satu kekurangan shoutbox ni kan..silap taip jer..habiss.."

    ReplyDelete
  5. bee:

    "a'ah bee..'hitam' tu dah jadi
    'hi (hai) tam..haitam..hehheheh.."

    ReplyDelete
  6. sepuluh kali ulang baru paham.. haha... susah jugak kalo buat mcm tu.. nak bg lawa.. tapi kuar mcm tu.. haha

    ReplyDelete
  7. cekodok:

    "itu la kamu cekodok..hari2 makan cekodok lagi....kan dah lambat pick-up..heheheh..sian ko kena bc byk kali..padan muka.."

    ReplyDelete
  8. haha, blog sy!!! hohoho
    sorry la akak, haha xD
    tergolek2 jugak bace kat choutbox tu, tak faham mule2, hihik!

    ReplyDelete
  9. uwmaisarah:

    "memang pun tu blog kamu..smlm tu akk bosan sgt..bila taip kt shoutbox org asyik2 salah taip jer..bila dh jadi camtu,akak mmg gelak tak leh tahan dah.."

    ReplyDelete
  10. kihkihkih...kelako2..tp No dh lama buang sbox tu hehe..

    ReplyDelete
  11. Norhafiza:

    'No..akak pun dulu tak letak gak...tp macam tak meriah jer..sbb tk semua yg masuk blog kita rajin sgt nk komen..bg peluang kt diorang.."

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...