Saturday, 16 April 2011

Ammar's 1st Birthday Giveaway

Tarikh tutup:11.5.11


Assalamu'alaikum..

Hari ni tak berapa ada masa nak taip entri baru.Malam tadi pun langsung tak on9 sbb,abang dok ber fb sampai 2 pagi...(maklum lah 2 minggu sekali baru leh balik rumah budak ni..)Kat asrama dia bukan takde kemudahan komputer,cuma internet tak di benarkan...

Tadi jalan2 bw jumpa satu GA di blog nurkass...tapi tuan punya blog yg menganjurkan GA ni ialah qemaishak sempena b'day ank dia AMMAR.Ammar sambut b'day yag pertama dia pada 11.4.11,happy b'day ammar!So,rasa nak joint la pulak.Lagipun syarat dia tak susah dan rumit sgt.Cuma perlu follow blog qema.Selain tu kena letak banner di entri dan tag sorang jer..senang kan....So saya nak tag Norhafiza..

13 comments:

  1. huhu.. mak mengalah ngan anak guna internet... bagos2... haha

    ReplyDelete
  2. topimagine:

    "alahhh top..sekali sekala je kan..tapi kebetulan mlm tadi kak pia dok layan drama kasih firdausi lakonan iqram dinzly..kak pia minat dia nih..pas tgk citer tu layan pulak midnight movie skinhead..dah tgk citer ni dulu..saja layan...lagipon akak takut nak lelap time ank2 main intermet..kang diorang buka yg tak patut kang.."

    ReplyDelete
  3. terima kakPia..nnt No join..tu la kan kak..kadang2 kita terpaksa beralah gak ngan anak2 hehe..

    ReplyDelete
  4. sesekali layan tv seronok gak, lepas satu satu..sampai tak ingat nak tido ;p

    ReplyDelete
  5. macam manja kan kalau pgil anak dgn panggilan abg..

    mest yg sulong kan =)

    ReplyDelete
  6. norhafiza:

    "Kalau ada masa joint lah no...saja suka2 sambil sokong kwn2..hehehhe..bab mengalah tu,biasalah no...sesekali bagi chance.."

    ReplyDelete
  7. sayangsayangibu:

    "a'ah betul tu..tv ni kalau dah layan,teruk kita dibuat nya...nak tgk selagi tak habis...kdg2 dah tau dah ending dia ttp nk tgk gak..hehe"

    ReplyDelete
  8. Anis Anisa:

    "hehehe...sbnrnya akk dgr tak baik panggil ank cenggitu...kena panggil ngan nama penuh..tp dah biasa pulak..abang ank lelaki sulung akk,tp bkn ank sulung...kakak yg sulung..."

    ReplyDelete
  9. Terima kasih sudi join GA ni, good luck ya:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...