Friday, 1 April 2011

TOPIMAGINE BLOGLIST - RAPATKAN SILATURRAHIM

http://topimagine.blogspot.com



Assalamu'alaikum...

Saya telah dijemput oleh seseorang untuk turut serta dalam satu segmen(nampak tak tajuk entri kat atas tu..?)Orang itu ialah Topimagine.... mamat ensem yang yang tengah tido tersandaq kat atas tu..
(dah tentu-tentu lah bukan nama sebenar yer..)Tapi saya ni dah terbiasa panggil dia Top ajer..
Top selalu datang kat blog Rojakpasembor,walaupun takde pun rojak dan pasembor kat sini..
Rajin tinggalkan komen kat entri,tak sombong dan tak berlagak...ni yg paling meluat ni kalau ada blogger yg berlagak...Topimagine tu maknanya apa yer?Imaginasi tinggi...ya lah kot...
Tengok tu header blog Top,tengah posing kemain...apa pandangan korang bila tengok gambar ni?Pandangan setiap kita tentu berbeza...ada yang fikir Top tido sebab malas kerja dan curi tulang kan...bagi akak la kena dengan nickname ko tu..akak rasa ko tengah berimaginasi tentang masa depan,tengah berfikir macamana nak jadi insan yang gemilang, cemerlang lagi terbilang....Atau pun ko tengah bertafakur dan bermuhasabah diri ?Betul tak?
Ini ialah pandangan positif dari akak yer top...
Selamat berjaya Top...walau dalam apa jua bidang yang ko ceburi..

Kena tag yer...siapa yer?Ohhhh saya nak tag sesiapa saja yang baca entri ini k..

16 comments:

  1. Salam pia,

    dah lama akak tak ke sini. bagus tu segmen merapatkan blogger-blogger.

    ada gak blogger yang sombong, jangan harap dia nak datang blog picisan cam kita ni.Insyaalah akak tak sombong cuma kengkangan masa je.

    ReplyDelete
  2. time kasih kak pia sebab menjoinkan diri... sape cakap sy xsombong.. sy sombong la.. negok header sy tu.. kerek je kan.. haha

    ReplyDelete
  3. salam jumaat pia~wahhh tuan top tengah sedap mendenkoq tu~hee...tu bukan pejam pia wey..pejam2 berisi, matlamat idup pasti menjadi..kan top kan

    ReplyDelete
  4. as salam,Ipoh mali tarak sombong punya..

    ReplyDelete
  5. ngee.... harap terlajin erat ukhwah...

    ReplyDelete
  6. alahai kak pia.. rajinnya join.. aiza skrg ni mls bebeno nak join apa2.... hehehehe

    ReplyDelete
  7. ohh tidak..tak mengaku sedang baca dis entri.hehe.top penat tu..siang mlm keje kan..:)

    ReplyDelete
  8. topimagine dah jadi top sekarang..hehe..agaknya dia tengah muhasabah diri tu..hihi :)

    ReplyDelete
  9. Kena rapatkan yg belum rapat tu pia. Kakak kena tengok juga nampaknya.

    ReplyDelete
  10. haha ! pernah nampak itu header . hehee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...