Sunday, 8 May 2011

SELAMAT HARI IBU!!!!!!!!!






Assalamu'alaikum...


Selamat hari ibu untuk semua teman-teman.

Tiada yang lebih indah hidup ini,
selain sentiasa dikelilingi anak-anak yang menyayangi.
Senyum dan tangis kalian merupakan azimat yang begitu bermakna.
Untuk semua anak-anak mami,
mami sayangkan kamu semua!










Ibu...damailah kau di sana!




19 comments:

  1. selamat hari ibu kepada kak pia yerk... semoga sentiasa menjadi ibu yang terbaik yerk :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari ibu buat pia sayang,
    kesian kak ida...anak2 lelaki tahu apa...satu2nya anak perempuan mungkin terlupa dia masih punya ibu...:((

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum kak :)

    hari2 pun hari ibu.hehe

    ReplyDelete
  4. selamat hr ibu buat semua yg bergelar ibu

    ReplyDelete
  5. kak pia..sori hari jumaat x dtg blog akak (ms tu ada malware)..hari ni dah ok..

    selamat hari ibu yaa..

    ReplyDelete
  6. "kakak" yang bagi kad kat kak pia ke?
    memang prihatin la anak pompuan ni ya..
    eeehehehe

    selamat hari ibu kak! :)

    ReplyDelete
  7. selamat hari ibu kak pia..

    ReplyDelete
  8. Ibu sentiasa ada...samaada bersama kita atau di alam kedua..ibu sentiasa dekat di hati

    ReplyDelete
  9. Salam singgah. Semoga berbahagia lah ibu-ibu semua kerana diingati dengan penuh kasih sayang oleh anakanda sekalian.

    Selamat hari ibu kepada ibu-ibu dan bakal-bakal ibu.

    ReplyDelete
  10. kak pia...
    selamat hari ibu buat akak...
    akak masih lg boleh berbakti pada ibu...doa anak yg solehah dapat membantu ibu...insyaALLAH...

    ReplyDelete
  11. Betul tu pia tak de yang lebih indah , selain dari dikelilingi anak-anak. Harta menimbun pun tak sama ngan kasih ibu pada anak.

    acik pun sama ngan pia dah tak de ibu. Pia, Selamat hari ibu ye.Semoga berbahagia ngan anak-anak.

    ReplyDelete
  12. Taufiq Arifin:
    "tq top..smga top pun menjadi anak yg baik yer.."


    nyanyisunyi:
    "sabarlah kak..anak2 lelaki mmg kurang romantik,tk reti nk tunjuk kasih sayang..tp tk bermakna diorang tk sayang...nak pompuan akk tu pun tetap sayangkn akak,tp mungkin kesibukan buat dia terrrlupa...kak ida,keep smile.."


    sar:
    "betul tu,hari2 pun hari ibu..."


    LM:
    "slmt hari ibu untuk semua ibu dn bakal bergelar ibu...yg belum jadi ibu...insyaallah.."


    Rina Avail:
    "tak pe lah..kalau sehari tk dtg tu...terharu akk kamu ckp camtu...slmt hari ibu..."


    SZ:
    "a'ah kakak yg bagi..cermin muka yg ada tulis2..tgk gambar tu ada nmpak siling rumah akk tak?hehee..ank pompuan mmg cmtu...kumpul duit belanja sekolah tau.."


    Kiz:
    "tq kiz.."


    BSB:
    "tq BSB..."


    Hani@debumelukut:
    "a'ah,betul tu kak..ibu sentiasa dihati kita sampai bila2...tk mungkin kita lupa...w/pun jasadnya tiada.."


    DrSam:
    "tq sbb singgah..salam kenal..smga kita semua sentiasa mendoakan yg terbaik buat org2 yg tersayang"


    Azian:
    "Hanya doalah yg kita kirimkan kpd mereka.."


    Cik Ina Minat Do Do Cheng:
    "betul tu kak..harga dunia tu sementara sja..kdg2 lagi byk harta lagi gundah gulana hidup...hanya bahagia yg kita cari...tq kak..insyaallah,smga roh ibu2 kita sentiasa dicucuri rahmat yg maha esa.."

    ReplyDelete
  13. selamat hari ibu utk akak juga...

    ReplyDelete
  14. Kita dah jadi ibu...

    Moga sesama kita jalankan tanggungjawab kita sebaik-baiknya ye Pia...

    ReplyDelete
  15. selamat hari ibu untuk kakPia..semoga kita tergolong dalam anak2 yang solehah ya...amin..

    juga dipanjat doa untuk arwah..alfatihah....amiiiiin..

    ReplyDelete
  16. Eza Ridzwan:
    "selamat hari ibu,eza.."


    Kakzakie:
    "insyaallah kak..smga kita semua menjadi ibu yg baik dan ank yg baik juga ..."


    Norhafiza:
    "insyaallah,smga kita semua tergolong dlm golongan ank2 yg soleh dan solehah...~ALfatihah.."

    ReplyDelete
  17. Selamat Hari Ibu Pia! Alalaaa..sweet betul Kakak nie...agaknyer gegurls mmg prihatin dgn Hari Ibu nie yer.

    Al-fatihah utk arwah bonda Pia.

    ReplyDelete
  18. Nurul a.k.a Riko:
    "Selamat hari ibu utk kamu juga!!!!
    a'ah budak pompuan mmg pandai tunjuk2 kasih sayang..mcm kita ler,kalau nk banding ngan ank laki..kakak kalau b'day kwn baik dia pun dia kasi hadiah..tp abang yg kt asrama pun call akk wish jugak nurul...alhamdulillah,smga diorang terus mcm ni smpai besar...~tq nurul.."

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...