Monday, 13 June 2011

Berjumpa lagi....

Assalamu'alaikum...

Jumpa lagi....syukur sangat sbb dapat jumpa lagi dengan korang.Sebenarnya sampai dari kampung hari sabtu lagi,tapi sebab dah terlalu penat tak dapatlah nak update apa2 dulu...Hari sabtu kelmarin tu kami bertolak dari kampung pukul 11 pagi...pukul 5 ptg jer dah sampai.Berhenti sejam jer kat R&R tapah untuk makan dan solat zohor.Kira cepat jugak lah kan...lagipun sebab jalan tak jem..perjalanan lancar jer..alhamdulillah.Budak2 memanglah sibuk nak balik sini hari ahad,tapi risau jugak takut jalan jem.Kalau balik hari ahad,lg kelam kabut giler sbb mcm2 nak buat.Mana nak siapkan abang punya kain baju dan hantar dia balik hostel lg...

Ada ramai jugak yg komen kat entri saya yg lepas tu..minta maaf byk2 sebab tak dpt balas komen2 korang semua.Saya pun kelakar juga bila baca balik entri tu...Cubalah bayangkan entri siap boh gambar bekal nasik lemak bagai..tapi tak gitau pulak nak pi mana...Dah tu tajuk pun tak de klu...sian ada yg suspen kan..Ada yg ingat saya nak pi berkelah..kak yan pulak ingat saya nak pi cameron highland..mungkin sbb saya ada tulis kat situ kami akan berhenti rehat kat tapah kot...Ramai yg tertanya-tanya nak pi mana...nak pi mana?Itulah pasal..entri tergopoh gapah,sori sgt2...Tapi dalam ramai2 yg dok tertanya-tanya tu masih ada juga yg dapat teka dgn betul,mana tak nya kalau entri sebelum2 tu hari2 citer pasal keterujaan nak balik kampung...so tentulah dapat agak saya nak ke mana kan...

Adoiii...banyaknya nak citer sampai tak tau nak mula tang mana...banyak jugak gambar2 menarik nak kongsi ngan korang..tapi, banyak lagi kain baju yg saya nak kena settlekan hari ni jugak..Kalau takkkkkk......campur ngan esok lusa punya lagi haghu tunggin terbalik rumah chek yg dah sedia bersepah ni..ok,jumpa lagi.....kena mintak diri dulu sbb nak pi sidai kain....matahari dh tinggi tuuuuu...bye!

37 comments:

  1. hehehhe ok2.akk g sidai kain dulu.nt smbung buat entry eh =)

    ReplyDelete
  2. yeeyy..! kak pia dah kembali.. :)

    ReplyDelete
  3. aha..
    selamat kembali kak pia..hehe
    nanti bolehlah cerita pengalaman cuti2 tu..ari tu tgk nasi lemak jek..hehe

    ReplyDelete
  4. amboi..sempat lagi nak tulis entry...heee..

    ReplyDelete
  5. wah lepas nie msti banyak entry kak pia nie

    ReplyDelete
  6. haha..xpe..sbb tu sekeping gambar leh berbagai2 telaah kan sis..ehhee

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum kak :)

    selamat kembali. :D

    citer jangan tak citer kak ~eheh

    ReplyDelete
  8. kena panggil mr. muscle ni, suh dia basuhkan baju...

    ReplyDelete
  9. Kakak tahu Pia memang balik kg. sebab dah batitahu awal-awal N3 sebelumnya.

    Exercise tu Pia. Bagus juga busy walau penat tapi ganjaran tertulis setiap detik dan waktu.

    ReplyDelete
  10. hai kak pia...kembali kita ke rutin harian biasa kan :)

    *rindunyaa nak cuti panjang lagi :(

    ReplyDelete
  11. assalam Pia..mesti balik dari kampung ni sibuk mengemas dan mendobi kan..

    ReplyDelete
  12. hehe..sy ada baca juga eentri nasi lemak tu tp x komen..memula baca tajuk ingt kak nk berenti menulis rupanya nk g jalan (blk kg)..

    ReplyDelete
  13. selamat kembali pia....mesti bnyk cerita ceriti nk dikongsi nanti kan..

    ReplyDelete
  14. balik kg ruper nyerrr..kg pia kat mana? saya balik kulim.

    ReplyDelete
  15. dik, gi mandi, rehat, tido secukupnya. lepas tu bila dah ready, mulakan cerita...tunggu nak baca ni.

    ReplyDelete
  16. wah.. kak pia dah kembali ke dunia blog la.... rindu bangat sihhhh.. hehehe.. so mane buah tangan untuk saya yerk:)

    ReplyDelete
  17. rara pinmafia:

    "hehee..rara,akak kalau lmbat sidai tak leh sbb nnti kena sinaran uv...kahkah.."

    ReplyDelete
  18. Mrs. Yie:

    "yer akak dah kembali ni..tp sori tgn kosong jer..takde buah tgn utk kwn2.."

    ReplyDelete
  19. Nurkass:

    "byk cerita nak ceritakan kass...tapi kesibukan seorng suri rumahtangga kdg2 membatasknnya.."

    ReplyDelete
  20. kpah k-poh:

    "kak..kena jugak sbb blog ni dah ada tetamu tetap dah..heee..mana boleh saji entri lama kak.."

    ReplyDelete
  21. IEB:

    "nak janji byk entri tu tidak ler jugak,sbb kdg2 sibuk sgt...tapi insyaallah..mesti ada punya.."

    ReplyDelete
  22. bunga:

    "betul tu bunga..sekeping gambar membawa byk erti.setiap org menilai dgn perspektif yg berbeza.."

    ReplyDelete
  23. sar:

    "Wa'alaikumussalam...sure,mesti kena citer ni...hihi.."

    ReplyDelete
  24. cemomoi:

    "nak panggil mr muscle..takyah ler sbb anak dara jepun dah ada ni..ngan mr breeze jer.."

    ReplyDelete
  25. Kakzakie:

    "itulah kak..saya terlupa nak tulis kt entri tu..lps publishkan pon lupa nak bc balik...tp takpa lah sbb leh jadi teka teki lak.."

    ReplyDelete
  26. Aku Ibu Muda:

    "yer,selamat kembali ke rutin harian kita...nak cuti panjang lg tunggu hujung thn..tp ank2 yg cuti,kita mana ada cuti?"

    ReplyDelete
  27. Acik Erna:

    "Ya allah kak..punya lah byk..tp tak susah pun boh mesin otomatik jer..pastu sidai..tp bab melipat malas betul.."

    ReplyDelete
  28. Rina Avail:

    "Haha..jgn nak berenti la..dulu sibuk sgt nk buat blog,w/pon kdg2 hati berbisik suruh berenti..heee,tertipu yer?belum nak berenti lg la rina.."

    ReplyDelete
  29. nyanyisunyi:

    "a'ah kak..banyak citer ni kak..kena baca tau kak.."

    ReplyDelete
  30. BSB:

    "Yer ker kg BSB kt kulim ker,dekat la kita,akak kat bukit mertajam..nanti satu hari leh jumpa kot..insyaallah.."

    ReplyDelete
  31. hani@debumelukut:

    "kak hani..dah rehat secukupnya dah..heee...tp kerja melipat kain lom settle kak..leh tolong ker?"

    ReplyDelete
  32. Taufiq Arifin:

    "akak dah kembali ni top..tp buah tangan takde sbb buah2 semua lom masak..mmg ler dah berbuah,tapi lom masak,masih putik..buah jeruk ada ler,nak ker?"

    ReplyDelete
  33. Ingatkan dah merajuk. wah blog dah cantik sekarang ni. gambar cuti tak tepek lagi.kalau ada cepat tepek ye.paksaaan dari cik ina

    ReplyDelete
  34. salam pia,

    balik dari kg mmg badan
    habis sakit2...kitalah :)

    ReplyDelete
  35. Cik Ina Do Do Cheng:

    "EH..mana ada merajuk cik ina...balik kg ler itu pasal tak berupdate...gambar2 cuti tu tak ler byk pun..tapi ada jugak la buat kenang-kenangan.."

    ReplyDelete
  36. Ati Masrif:

    "memang betul tu ati..tapi kita bukan badan jer dgn poket2 pun ikut sakit..hihi.."

    ReplyDelete
  37. uols balik kampung ye...
    tak pe.. take your time beb...
    bila dah ada gambo... iols masuk balik sini ye....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...