Tuesday, 13 March 2012

Selamat bercuti...jom balik kampung..

Assalamu'alaikum...

Apa khabar korang..harap2 tu semuanya sentiasa sihat,ceria dan dlm lindungan Allah...Amin..Amin..

Selamat bercuti...tentu dah ramai yang tinggalkan rumah masing2 dan bertolak balik ke kampung..Kalau yg keja cikgu-cikgi lagi lah kan..sama bercuti ngan anak2.Yang keja selain cikgu tu..nak tak nak kenalah mohon cuti samada nak balik kg atau bawa ank2 jenjalan makan angin dan bercuti...

Ada orang tu....yang suami isteri keja cikgu,untunglah....kalau sorang jer cikgu..macam kawan saya ni,berangkat balik kg ngan ank2 jer..tinggallah suami kat K.L ni...Makan nasi bungkus lah cik abang yer...

Balik kg masa musim cuti sekolah ni dah macam tradisi kan..samalah jugak macam balik kg musim raya...

So,apa lagi..jomlah kita pakat2 balik kampung...Ada kg nak balik...ada kg nak balik...hahaha...sila nyanyi ikut rentak ada lembu nak jaga.....sekian...jumpa lagi....nak bertolak sekarang ke kg ku...

6 comments:

  1. Kakak dgn abang kerja tapi hari Sabtu/Ahad lepas balik juga kg Pia... sekarang anak-anak di rumah kami kerja. Malam adalah juga keluar dgn anak-anak...

    Selamat balik kg Pia...

    ReplyDelete
  2. sy x balik pong kak, hb o.station seminggu :P

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti kak..No duk lepak umah je ni haa...anak2 je coti..abg keje hehe

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Orang pencen macam akak ni bila2 jer boleh balik kampong, jadi musim cuti sekolah ni akak bagi peluang pada mereka yang bekerjalah.

    ReplyDelete
  5. Semoga indah cuti tempohari :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...