Thursday, 26 July 2012

Ramadhan datang lagi...

Assalamu'alaikum...

Salam Ramadhan buat semua kawan2.Alhamdulillah sebab saya masih diberi kesempatan untuk merasa nikmatnya Ramadhan tahun ini..Syukur sebab kita semua diberi kesempatan ini lagi kan..Entah tahun depan,masih ada lagi kah Ramadhan buat kita?Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan kata2 maaf kepada semua...Ya lah ms saya dok aktif mengomen kat blog korang tu kdg2 kata2 saya tu boleh  tahan jugak kan,takut ada yg terasa ker apa...Nak tunggu raya baru nak mohon ampun dan maaf,ntah kan sempat ker tidak...Apapun selamat menjalani ibadah puasa buat semua.Saya tak apa2,aktiviti bulan puasa macam biasa.....Sekian,jumpa lagi...

7 comments:

  1. Lamanya tak bersua di alam maya pia. Moga sihat hendaknya. Maaf dan selamat berpuasa juga dari kakak

    ReplyDelete
  2. Salam kak pia, rindu nak baca celoteh akak. Smg akak sekeluarga sihat walafiat dan bahagia selalu. Selamat berpuasa ya kak. Smg setiap amalan kita diterima Allah.

    ReplyDelete
  3. selamat mnjalani ibadah puasa....

    ReplyDelete
  4. salam kak..selamat berpuasa,,baby suri yg tu dah boleh merangkak..n dia bakal dapat adik...hehe

    ReplyDelete
  5. Salam Aidilfitri & maaf zahir batin dari saya :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...