Wednesday, 24 October 2012

Rela berkorban apa saja...

Assalamu'alaikum.

Perrghh lama gila tak update blog,kan dah kata..makin lama makin panjang lak jarak saya update, dah dekat sebulan..lagi 3 hari jer kot cukup sebulan..hahaha..Apapun,saya minta maaf pada kawan2 yg ada yg tersesat kat blog ni tapi hampa sbb takde entri baru..maaf sgt2..dan terima kasih juga pada yg masih ingat kan saya..

Entri kali ni tak lain tak bukan...hanya nak ucapkan selamat hari raya korban/raya haji untuk semua kawan2..Dalam kelam kabut nak balik kampung..masih sempat nak buat entri ni pulak dah..pelik dak..haha..nampak sangat teruk..jomm kita balik kampung.Tahun ni rajin pulak en hubby ku nak balik kampung,bukan apa...rupanya dia nak buat korban..Alhamdulillah...Semoga korban kita diterima Allah,Amin!!

Sekian,jumpa lagi.Insyaallah.

2 comments:

  1. assalam Pia..lama pia bercuti..cuti menulis he he.alhamdulillah sebulan sekali pun ada juga Pia kesini...jumpa lagi Pia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...