Monday, 4 November 2013

Akhirnya.....


~Assalamu'alaikum~

Ya Allah...mohon dirahmati apa yang aku buat ni..
Ouhh mesti ada yang mau pengsan tengok tiba-tiba ja ada entri baru pulak..dari pompuan ni kan..
Ishh..... sebenarnya atas alasan apa saya sendiri pun tak pasti pasaipa saya buat entri ni.
Dah hampir sepuluh bulan,kurang beberapa hari ja kan dah masuk setahun blog ni tak ada entri.Itu pun saya tak tau atas alasan apa saya berhenti menulis di blog ni..Tak ada alasan kukuh langsung.Tetapi yang pastinya sepanjang tempoh bercuti dari berblog tu memang banyak sangat kejadian yang terjadi.Samada kejadian tu seronok,gembira.suka,sedih,pilu..pedih..macam2 ada...Niat nak start blogging balik tu sebenarnya wujud dah lama juga...tapi sebab tak tau nak mula kot mana..tu yang terlajak sampai la la ni..malu pun ada jugak sebenarnya..malu pada diri sendiri...kononnnnn nak berblog lah sangat..tapi tengok apa dah jadi....Apapun semoga lps ni akan adalah lagi entri susulan..
Sekian,jumpa lagi...In shaa Allah.

p/s:Rindu pada kawan2 semua...rindu nak komen2 kat blog korang..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...