Saturday, 26 February 2011

OMG!

Assalamu'alaikum...

Selamat berhujung minggu kepada semua kawan-kawan.Di pagi Sabtu macam ni sunyi betul....jalan2 bw pun tak jam macam selalu.Tentu masing-masing sibuk dengan aktiviti bersama keluarga.Ya lah tak kan nak berblogging 24 jam kan...

Dah 2-3 hari tak update blog...Makin hari makin kering kontang pulak kepala otak ni.Saya betul-betul respectlah pada sesiapa yang rajin update blog tu,ada yg sehari sekali....ada pulak sehari lebih pada 10 kali.Ada ker?......mestilah ada kan....uiii dasyat betul lah!

Sunyi,sunyi jugak...tapi kat rumah saya ni tak sunyi tau.Izzat ank no 2 saya yang dok asrama tu balik,dia biasa balik rumah 2 minggu sekali.Bila dia balik tu macam biasa jugaklah,di bawanya baju-baju kotor sebeban.Jenuh nak membasuhnya.Nasib baik ada anak dara Jepun tu,terima kasih sangat-sangat kat dia sebab tolong basuhkan .

Selain dari baju-baju kotor yang banyak,ada lagi c
erita buruk yang menyakitkan hati dan perasaan.Ingat tak entri bulan lepas pasal kasut sekolah yang hilang tu?Kalau tak ingat boleh tengok sini.Kami dah pun beli yang baru tapi HILANG LAGI!!!!OMG.......lantaklah,malas dah nak pikir.Tapi lepas ni yang pasti saya sendiri yang akan bercakap dengan pihak asrama.

Oh ya..lupakan pasal tu dan kita cerita makan pulak.Bila dah berkumpul ramai-ramai,mestilah meriah.Masak pun kena lebih sikit dari hari biasa.Pagi ni masak nasi goreng ngan cekodok jer.
Jom makan....

Tu dia,orang lain kalau nak snap gambar masakan siap bubuh dalam pinggan cantik-cantik pastu letak hiasan bagai...saya senang jer,snap terus kat dalam kuali tu....senang kan.....

Selamat berehat-rehat di hujung minggu kepada semua!

15 comments:

  1. Wah sedapnya! dah la tak makan pape lagi ni :(

    ReplyDelete
  2. Selamat berhujung minggu juga..

    ReplyDelete
  3. ahahhaa..
    lagi "panas" gambar tru kuali ni kak pia!
    lain daripada lain..ehehee

    ReplyDelete
  4. Sedap nya cekodok panas tu.. Minum ptg ni best..

    ReplyDelete
  5. woooooaaa...

    kak saya lapar ni kak, saya nak nasik goreng ngan cucur tu sikit kak.. buleh le kak.. buleh la...huuuuuuuuuu.....
    (tiba tiba muka tak malu je, masuk umah orang mintak makan! ) heh.. :p

    ReplyDelete
  6. Sedapnyer gambo cekodok tu...dah lamer nurul tak buat cekodok pisang...sedap makan time petang2...kan.

    ReplyDelete
  7. biasalh kalu dok asrama, trutama asrama lelaki..mmg xsah kalu xhilang kain baju..stokin pn boleh hilang...


    emmm, sedapnya !!!

    ReplyDelete
  8. hilang lagi ke kak pia??kena beli baru lagi la nampaknya ek kasut tu..

    ReplyDelete
  9. mesti eriah rumah kalau semua ade..best tu mkn ramai2:-)

    ReplyDelete
  10. yang dalam kuali tue menarik...asyik dalam pinggan jer......sedapnye..petang karang boleh buat....teingin di buat nye...

    ReplyDelete
  11. hehe..bese la kak pia..
    dlu adk laki sy pon dok asrama.. slalu ngadu brg ilang.. tp ble da form 4 n 5,da ok da..

    ReplyDelete
  12. Cik Yana:

    "Tq Yana sbb sudi komen..dn pujian ikhlas tu"

    Jamiel:

    "Selamat berhujung minggu dan meluangkn masa bersama keluarga tersayang"

    SZ:

    "Suzi...lain dari kebiasaan kan..
    lagipun..kalau boh dalam pinggan tk sempat nak tangkap gambar cucoq dh abiss.."

    Yan:

    "memang sedap,kesukaan anak2 ni..minum petang boleh,minum pagi pun boleh...pendek kata..tak kira masa lah cekodok ni.."

    Kella:

    "Amboii nak dua-dua sekali...meh la amik ,akak buat banyak ni...hehehe.."

    Nurul a.k.a Riko:

    "Buat la cekodok sekali-sekala...buat minum ptg mmg sedap..nak2 pulak kalau hari hujan..wooo tak hengat..."

    NzA:

    "Entah la..akak ni rasa macam nak cepuk jer budak yang suka amik2 barang org ni..msslh nya kita tak tau sapa yg buat tu.."

    Mrs. Sabri:

    "Yer mimi..hilang lagi..akak dh ckp soh simpan dlm locker,ank akk ckp dia amik kasut nk pi skolah dr dlm locker pastu letak kejap kt rak sbb ada hal..kuar2 jer dh ghaib..dia pulak diam,tak reti nk repot..nasib la.."

    Farrah Hasna:

    "Memang meriah..mana tidaknya,hat besar dok menyakat adik2 tu yg meriah macam pasar malam..heheehe"

    Ein Auzai'y:

    "itu la pasal..bkn apa..smtra masih ingat,kang bila dh siap boh dlm pinggan dh lupa pulak nk tangkap gmbr..sedar2 jer dh abiss.."

    LADYHEART:

    "Dik...naya la akk kalau nak tunggu dia form 4 dulu baru brg tk ilang..3 thn lg tu..Tp takpa la..akak nak pi ngadu kt cikgu dia nanti,supaya diorang ambik tindakan.."



    TERIMA KASIH SEMUA KERANA SUDI MEMBERI KOMEN!!!!

    ReplyDelete
  13. cetbox error pulak..tulih sini lah...nak mintak cekodok pun..mesti dah abis...apa2pun..akak pun entry 3 hari kdg2 tu baru update...heee..

    ReplyDelete
  14. tengok cekodok mlm2 hari ni..rase lapo la pulak...mkn mase panas2 sedapkannn...

    ReplyDelete
  15. kpah k-poh:

    "Ntah la kak pah..dh 2-3 kali jadi camtu cbox tu..
    a'ah cekodok dah abis dah, hehehe..."


    ainnoraini:

    "cekodok makan masa mana pun mmg sedap...tapi betoii la tu..mkn masa masih panas jer sedap..dh sejuk tak brapa nak sedap..."

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...